دستگاه تیتانیوم
نوشته شده توسط : mehdi

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس انواع مختلفی از روش های جدید را برای سرعت و راحتی مشتری برای از بین بردن موهای زائد ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند از پوست بدون موهای زائد و صاف بدون هیچ گونه درد و خرابی لذت ببرند. این دستگاه دارای ویژگی های زیادی است که برای راحتی بیمار در طول درمان طراحی شده است. این روش ها به اندازه کافی ایمن هستند و می توانند در مناطق حساس مانند صورت و ناحیه خصوصی انجام شوند.

 

رفع موهای زائد صورت

موهای صورت ممکن است دارای موهای نازک و موهای ضخیم باشند که ممکن است به اپلیکاتورها و تنظیمات متفاوتی نیاز داشته باشد. با این حال ، با دستگاه لیزر تیتانیوم ، می توانید فقط در یک جلسه از رویش مجدد موهای صورت جلوگیری کنید. این دستگاه دارای سه طول موج متفاوت است که می تواند انواع مختلف موها را در هر رنگ پوست هدف قرار دهد. این باعث می شود موهای زائد ایمن تر و راحت تر از بین بروند.

 

رفع موهای زائد بدن

موهای زائد خود را با سوپرانو ایس تیتانیوم پیشرفته از بین ببرید و موها را در هر نقطه از بدن خود بردارید. در ترکیب با فناوری حرکت گسترده In-Motion ، حذف کامل موها تضمین می شود. این روش را می توان برای پوست برنزه استفاده کرد زیرا به طور موثری فولیکول های مو را هدف قرار می دهد.

 

رفع موهای زائد بیکینی

به جای اپیلاسیون دردناک بیکینی ، می توانید روش مناسب برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم را انتخاب کنید. اصلا نگران نباشید زیرا این دستگاه دارای نکات بهداشتی یکبار مصرف است که فقط برای موهای بیکینی استفاده می شود. این دستگاه اطمینان حاصل می کند که تمام روش های انجام شده ایمن بوده و از آلودگی جلوگیری می کند و به دلیل فن آوری خنک کننده ، آن را در طول درمان بسیار راحت می کند.

 

موهای زیر زمینی را از بین ببرید

درمانهای معمول حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و کندن موها به دلیل حساسیت زیاد در این ناحیه می تواند در زیر بغل بسیار دردناک باشد. خوشبختانه با دستگاه لیزر تیتانیوم می توان موهای این ناحیه را بدون ایجاد درد یا ناراحتی به طور دائمی از بین برد. فناوری ICE Plus پوست را در طول درمان زیر بغل خنک نگه می دارد تا بیمار اذیت نشود.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس، یک دستگاه پیشرفته خواهید داشت که بهبود نقاط بزرگتر را برای لیزر بسیار زیاد می کند ، اما خرید این دستگاه لیزری اصلی و با کیفیت آسان آسان نیست ، اما اگر شما یک شرکت هستید معتبر هستند و آنها این دستگاه را ارائه می دهند. بدانید که با خرید آن کاملاً راحت خواهید بود. همانطور که باید بدانید ، قیمت خرید این دستگاه لیزری بسیار مقرون به صرفه است ، اما قیمت آن در بازار و شرایط خرید آن بسیار متفاوت است. به دلیل کارایی بالا ، راحتی و درمان بدون درد ، قیمت بسیار مناسبی دارد. مزایا و ویژگی های دستگاه بر قیمت آن تاثیری نداشته است و برخی از ویژگی های آن مانند ماژول پرقدرت و سیستم خنک کننده قدرتمند بر قیمت این دستگاه افزوده است. اگر دستگاه دارای گارانتی باشد ، قیمت دستگاه لیزر با توجه به مدت و نوع گارانتی متفاوت است.

آموزش تزریق بوتاکس

آموزش لیفت با نخ




:: برچسب‌ها: لیزر تیتانیوم , دستگاه لیزر تیتانیوم , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: